Vítání občánků

1. Identifikační číslo: -

2. Kód: -

3. Pojmenování (název) životní situace: Vítání občánků.
 
4. Základní informace k životní situaci: Vítání nových občánků Městské části Brno-Bosonohy probíhá v zasedacím sále budovy ÚMČ Brno-Bosonohy, Bosonožské nám. 1, zpravidla dvakrát ročně, v měsících květen a listopad.
 
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.): Zákonní zástupci dítěte.
 
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace: Na obřad vítání občánků je dítě a jeho rodina pozvána na základě předem vyplněného souhlasu dle zákona č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
 
7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace: Je zapotřebí vyplnit souhlas dle zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, který naleznete zde.
 
8. Na které instituci životní situaci řešit: ÚMČ Brno-Bosonohy, Referát sociálních věcí, Bosonožské nám. 1, Brno.
 
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit: ÚMČ Brno-Bosonohy, Referát sociálních věcí, Bosonožské nám. 1, Brno; Bc. Kateřina Škvařilová, DiS.; v úřední dny: pondělí a středa od 8:00 hod. do 17:30 hod.; v jiné dny pouze po předchozí domluvě.
 
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou: Průkaz totožnosti.
 
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici: Souhlas dle zákona č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů - ke stažení zde.
 
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit: -

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení: -

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace: -

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány: -

16. Elektronická služba, kterou lze využít: katerina.skvarilová@bosonohy.cz

17. Podle kterého právního předpisu se postupuje: -

18. Jaké jsou související předpisy: Zákon č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
 
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují: -

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností: -

21. Nejčastější dotazy: -

22. Další informace: -

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) zdrojů nebo v jiné formě: -

24. Související životní situace a návody, jak je řešit: -

25. Za správnost popisu odpovídá útvar: ÚMČ Brno-Bosonohy, Referát sociálních věcí, Bosonožské nám. 1, Brno.
 
26. Kontaktní osoba: Bc. Kateřina Škvařilová, DiS., tel.  547 422 712.
 
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni: 27. 02. 2015
 
28. Popis byl naposledy aktualizován: 27. 04. 2019
 
29. Datum konce platnosti popisu: -

30.  Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace: -