07.01.2021

OMEZENÝ PROVOZ ÚŘADU

 

PROVOZ ÚŘADU MČ BRNO-BOSONOHY

 

PRO VEŘEJNOST

 

V souvislosti s nařízením vlády ČR je provoz úřadu (radnice) pro veřejnost omezen v rozsahu.

 

ÚŘEDNÍ DNY A HODINY (včetně CzechPoint, legalizace, vidimace)

 

Pondělí: 12.00 – 17.00

 

Středa:   12.00 – 17.00

 

PROVOZ PODATELNY JEN PRO PÍSEMNÁ PODÁNÍ

 

Pondělí: 8.00 – 11.00 a 12.00 – 17.00

 

Středa:   8.00 – 11.00 a 12.00 – 17.00

 

Při zasílání veškerých dokumentů upřednostněte elektronická nebo poštovní podání.

 

V platnosti jsou doporučení týkající se omezení osobních jednání, a to jen na nezbytné a neodkladné případy, při dodržování hygienických opatření: roušky-rozestupy-dezinfekce. Preferujte telefonickou či elektronickou komunikaci. Pro nevyhnutné osobní jednání je vyhrazena přepážka podatelny a jednací místnost v přízemí úřadu, popř. jednací sál v prvním patře.

 

Jiné prostory úřadu jsou pro veřejnost uzavřeny! Dbejte těchto pokynů!

 

Telefonický a emailový kontakt na podatelnu úřadu (sekretariát):

 

547 422 711; podatelna@bosonohy.cz

 

Další kontakty (více na webu MČ www.bosonohy.cz)

 

starosta: 547 422 710; místostarosta: 547 422 711; tajemník ÚMČ: 547 422 716; referent poplatků, pokladna: 547 422 701; referent podatelna: 547 422 711, 547422 712; stavební úřad: 547 422 714, 547 422 715

 

Doručovací adresa:

 

ÚMČ Brno-Bosonohy

 

Bosonožské náměstí 1, 642 00 Brno-Bosonohy

 

ID DS: kk8bxef